Tjaba-daba-doo!



Yes, så säger jag god morgon idag!
Igår så blev det ju inte mycket till bloggande. Det blev bara ett liiitet inlägg om en låt som jag tycker är bra, ju! Så idag så får jag bättra mig.
För igår så var jag fullt upptagen med att redigera och skönhetsretuschera bilder i Photoshop, så det blev ingen tid över. Och så kom några kompisar över och störde (*wink*) mitt i mitt viktiga redigerande. Nej, nu skojar jag allt! De störde inte, det var vara kul att de kom över :)

Men i alla fall, så har jag fixat med designen - igen. Nu har jag trädstammar och små gulliga ugglor (titta noga) som bakgrund. Själv så tycker jag att det är en gullig bakgrund, men frågan är, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0