Sorry - det har gått en hel vecka.



Jag har varit väääldigt upptagen med att kolla på Avatar typ tusen gånger på internet sedan en vecka sedan då jag gav upp Twilight och blev ett Avatar-freak istället.
Kom igen - hur många är inte som jag, blir helt beroende av någonting som bara äger!? Är det bara jag? OK; här kommer tecknet på att jag nog är liiite mer galen än de flesta andra:

JAG ÖVAR STENHÅRT PÅ NA'VI-SPRÅKET, NI VET DET SOM NA'VI:SARNA SNACKAR I FILMEN.

Hur många vet vad "Skxawng" betyder? (OK, dåligt exempel, de berättade ju svaret i filmen!) Jag tar ett annat exempel i stället. Hmmmm.... Okej, det här, då - "Oel ngati kameie"?
Kommentera när ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0