Dagens s.k. middag.

Detta är våran "middag":


Typ fisk"plättar" av något slag.


Det var ju inte så jättegott, men som tur var så snodde jag lite Ben&Jerrys-glass ur frysen efteråt:)




Mums!

I morgon så har vi gympa som första lektion, och den börjar klockan nio. Suck, jag HATAR gympan! Det är den värsta lektionen! Men men, jag får väl stå ut. Synd nog så har handbollssäsongen just börjat, så....
Våra gympalärare är lite phsyco, så de lägger upp scheman som är exakt samma varje termin, och i någon månad i taget så är det olika sporter som står på schemat. Och nu har turen tydligen kommit till handboll.
Jag minns en lektion från förra terminen då jag (mot min vilja - jag suuugeeeer på att förhandla!) tvingades att stå i målet när resten av eleverna skjöt bollar emot mig. För att räknas som bra, så ska man ju fånga bollen, men jag duckade och skyddade huvudet med armarna och händerna i stället.
Visst har jag skills på bollsporter? För att vara helt ärlig - NEJ. Jag kan ju knappt ens spela badmington!

Men, det får jag handskas mer i morgon. Och jag bloggar mer i morgon eftermiddag - om jag tar mig hem levande efter handbollen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0