Äntligen fredag - nu börjar sportlovet!




Nu så kommer äntligen det mycket efterlängtade sportlovet!


Vad jag ska göra på sportlovet vet jag inte, men det kommer definitivt bli mysigt. Detta är ju en perfekt vinter när man ska sitta i lägenheten i mörkret med tända ljus och en kopp varm choklad :).

Men det som är typiskt med fredagskvällar (som denhär) är att när man har laddat med chips och mysiga filtar i soffan så finns det ju ofta ingenting att se på TV! Vad finns det att titta på idag? Och ännu värre är att säsongsavslutningen av TV-serien Glee var igår.... Öken.

Men något finns väl alltid att göra? Jag ska nog Twittra lite mera tror jag. (Ni har väl inte missat min widget i den vänstra kanten av bloggen från min twitter!?) Eller kolla lite klipp på YouTube, eller kolla i Fokis bloggarkiv...
Aja, vi får se vad det blir. Men först - lite chips!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0