Ja, äntligen lite nya penslar

Jag har börjat tröttna på alla de penslar som jag har i Photoshop CS3 Extended, så jag gick på jakt efter nya. Hur det gick? Ja, jag hittade många fina penslar, och här är en sida med en lista på de bästa sajterna. Själv så valde jag att ladda ner från www.Brusheezy.com.

Om det är någon som vill att jag ska ladda upp en beskrivning på hur man laddar ner egna penslar till Photoshop, eller visar hur man gör något annat i Photoshop, mejla mig på [email protected], så svarar jag så snart jag kan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa <3

Gör en beskivning, jag har liksom ingen aning om hur man laddar ner dom, har försökt många gånger men har aldig lyckats :(

2009-12-31 @ 00:16:18
Postat av: Hannes Mauritzson

Tror du 2010 kommer bli ett bättre år än 2009? :)



Kram

2009-12-31 @ 00:48:04
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0