Varför?

Jag fattar absolut inte varför snö är sååå nödvändigt!

Jag har just kommit tillbaka från McDonald's i Alvik. Pappa är ledig i dag, så vi tog tolvan dit, åt lunch där, och sedan så promenerade vi hem igen :). Det var SVINKALLT när vi skulle gå hem, och jag tog inte med några vantar, för jag kan inte ha dem på mig när jag har lösnaglar på mig! Typiskt....

Men nu är jag hemma igen, och är är det i alla fall varmt och skönt.
På brickorna på McDonald's så var det reklam för Earth Hour den 28/3 då hela världen ska släcka alla lampor klockan 21:30 - ska ni vara med? Jag kommer i alla fall släcka då.

Här kommer bilderna på muffinsen som vi bakade i tisdags, för jag hittade inte kameran (varning - här kommer massor med bilder!):








































Japp, där har ni bilderna! Om ni undrar, så var det jag, min kompis, hennes lillasyrra och deras ena kusin som bakade, och det tog 4 timmar!


Kommentarer
Postat av: Lizzzza16/8

ollan!!svara!Vad gör du?

2010-03-04 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0