Yes, äntligen tar OS slut!

Jag har under veckan stört mig på att OS ändrar alla bra TV-tider!

Då blir man ju helt förvirrad och vet inte när ens favoritprogram börjar. Jag varnar er, men detta inlägg blir farligt kort, för jag har testat att inte fila/klippa lösnaglarna (som jag just fixade), utan lät dem vara som de redan så ut. Och det är exremt svårt att skriva på tangentbordet med dem!

Så om ni hittar  några stavfel/skumma ord i denna text så vet ni varför :)

Och den här dagen kommer bli väldigt seg, för jag satt uppe typ halva natten och Twittrade bra låtar. Ni hittar dem här:

http://twitter.com/MyNameIsOliviaB

Här är mina naglar:





Och här är nagellacken jag använde ( I ❤ Orly-nagellack! ) :










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0