Ny färg!

I dag så har jag varit hos frissan och färgat håret! Det är första gången jag gör det, och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd! Eller, jag slingade håret. Jag kan kanske lyckas fota en bra bild från en bra vinkel senare...

Och nu till vad jag gjorde igår (jag glömde ju skriva då). Jag var i stan med mamma på Åhléns och köpte en plattång. Och den "tången" heter LOOKS straight on the go, om ni undrar. Jag testade den i går, och den var jättebra! Och självklart så köpte jag den i rosa!

Jag kanske lägger upp bilderna sen :3


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: det är nog lite svårt... haha.. jag har suttit och petat i flera timmar! :P

2009-12-29 @ 17:20:42
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Pinkiee

Synd :)



OK, nu höll jag på att fråga hur du har lyckats med bloggdesignen, men så kom jag på att du inte vill att man frågar, så det var inget :P

2009-12-29 @ 18:21:34
URL: http://pinkieeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0